Otsi


Võistlused

ARHIIV

2008
Talvine reitinguarvestus
2008-2009
Lõplik talvereiting 2008-2009
Üldjuhend 2008


Suvekalender 2008
Litsentsid seisuga 19.07.08
Suvine reitinguarvestus
Lõplik reiting 2008

Talvekalender 2008
Esiliiga juhend 2008
MM katsevõistluste juhend

2007
Esiliiga juhend
Kõrgliiga juhend
Katsevõistluste juhend
Suvine reitinguarvestus
Litsentseeritud kohtunikud
Lõplik reitingutabel 2007
Tallinna Cup 2007
Talvine reitinguarvestus
Talvereiting 23.04.2007
Litsentsiga mängijad 29.06.07




2006
EPKLi suvekalender
Reiting

2005/2006
Talikalender

2005
· EPKLi suvekalender
· Suve üldkalender
·
Talikalender

2004
·
EPKLi suvekalender
--
Suve reitingud (*.xls)
· Kõik tulemused
· Juhendid
-- Üldjuhend
·
Talikalender
-- Talireiting

· Petangiaasta 2003


 
Uudis 2005 Meedia meist: Petangiliit ja Inreko Press jätkavad koostööd

Eesti Petanque'i Klubide Liidu ja aktsiaseltsi Inreko Press eelmisel aastal alguse saanud koostöö jätkub suurenenud mahus 2005. aastal ning petank saab endale kindla koha AS Inreko Press väljaannete Sporditäht ja Ärielu külgedel.

AS Inreko Press juhatuse esimehe Donatas Narmonti sõnul sai petangielu kajastamisele appi tuldud eelkõige selle pärast, et petank on ala, mis sobib väga paljudele. "Petangi võlu peitub selles, et ala ei nõua harrastamiseks mingit eeltreeningut ja sobib praktiliselt kõigile. Kui näiteks tennisemängust saab naudingu alles pärast teatavat hulka treeningtunde ja elementaarsete oskuste omandamist, siis petangis saab võistlema asuda kohe, kui kuulid soetatud. Samas võib minu arusaamist mööda andekas ja hea tunnetusega mängija sel alal üsna kiiresti arvestatavale tasemele jõuda," sõnas Narmont.

EPKLi presidendi Rain Uusküla ütles, et petangiliidu juhatuse poolt 2004. aastal käivitatud meediastrateegia nägi ette, et tuleb leida endale häid koostööpartnereid ajakirjanduses. "Eesmärgiks on meedia vahendusel tutvustada petanki eestlastele. Otsime paralleelselt petangiportaali www.petanque.ee käivitamisega lisavõimalusi näitmaks, et petank on rahvaala, mida saab mängida noor ja vana, nii mees kui ka naine. Lisaks sellele tahame inimestele tutvustada, et petank ei ole mõeldud ainult harrastajatele, vaid et sel spordialal toimuvad professionaalsel tasemel maailmameistrivõistlused ja Euroopa meistrivõistlused. Lisaks viiakse läbi rahaturniire üle maailma, kus osalejaid paar tuhat (nt Millau turniir Prantsusmaal, La Mayonnaise Rootsis jt). Sporditäht on EPKLile hea väljund tutvustada ala massidele ning propageerida petangi levikut Eestis. Saame läbi Sporditähe anda huvilistele teada, kuidas on mänginud Eesti koondised tiitlivõistlustel, suurtel rahvusvahelistel turniiridel ja maavõistlustel ning tutvustada Eesti petangitippe," ütles Uusküla.

Igapäevaselt restoraniäriga tegeleva petangiliidu juhi Rain Uusküla sõnul oli koostöö Inreko Pressiga petangiliidu jaoks atraktiivne, sest lisaks Sporditähele saadi Ärielu näol väljund potentsiaalsete petangiharrastajate leidmisel. Seda eelkõige silmas pidades EPKLi traditsioonilist asutuste-ettevõtete võistkondadele mõeldud üritust "Firmaliiga", kus eelmisel aastal osales Kadrioru pargis 29 võistkonda. "Ärielu on hea väljund firmaliiga võistluse propageerimiseks. Firmad otsivad tihti selliseid võistlusi, kus saab oma töötajatega osaleda ja meeskonnatunnet arendada. "Firmaliiga" on iga-aastane EPKLi poolt korraldatud ühepäevane turniir, kus firmadel on võimalik omavahel mängida. Võistluse käigus on võimalik tutvuda uute inimestega ning ka ärialaseid suhteid arendada. Lisaks sellele on Firmaliigast nii mõnelegi mängijale petangipisik juurde jäänud ning ta on hakanud osalema ka teistel võistlustel," sõnas Uusküla, kelle sõnul korraldatakse petangivõistlusi tihti firmade suvepäevadel ning Ärielu vahendusel tahetakse huvilisi mängureeglitega paremini kurssi viia.

Donatas Narmonti sõnul on petank väga sotsiaalne ja seltskondlik mäng, mis inimesi liidab. "Petangi imago sportlikus mõttes parem, kui näiteks bowlingu oma, mis on lihtsalt seltskondlikuks ajaveetmisvormiks kujunenud," ütles AS Inreko Press juhatuse esimees Donatas Narmont.

Rain Uusküla lisas, et lisaks petangimängu ja petangimängijate tutvustamisele on Sporditäht ja Ärielu heaks reklaamiväljundiks Eesti Petanque’i Klubide Liidu sponsoritele ja toetajatele. „Tore, kui me leiame endale Ärielu ja Sporditähe lugejate seast alale toetajaid ning Inreko Pressil on kasulik, kui alaliidu toetajad avastavad endale reklaamväljundi Ärielu ja Sporditähe veergudel,“ tõdes Uusküla.

Eestis on litsentsiga petangimängijaid üle 150, kuid seda eestimaalaste hulka, kes petangikuule on käes hoidnud ja seda ala oma lõbuks mänginud, hinnatakse kümnetesse tuhandetesse.

EPKL

 
Artikli hinnang
Keskmine hinne: 0
Hääletusi: 0

Hääleta selle artikli poolt:

Suurepärane
Väga hea
Hea
Tavaline
Halb



Valikud

 Prindi  Prindi

 Saada sõbrale  Saada sõbrale


Kommentaarid kuuluvad postitajale. Meie ei vastuta nende sisu eest.

Kommentaaride postitamine ei ole anonüümsetel kasutajatel lubatud, palun registreeri